Soddisfacente 6,6
sulla base di 572 recensioni

Recensioni dei clienti

Seleziona il Tipo di Viaggiatore
Soddisfacente



da 572 recensioni
  • Condizione della struttura/pulizia 6,9
  • Servizi e attrezzature 5,0
  • Posizione 6,7
  • Comfort della stanza 6,6
  • Qualità del servizio 6,4
  • Rapporto qualità/prezzo 7,1
  • Cibo/pasti 5,7
Ordina in base

Wai - Hong Kong
Viaggiatori d'affari
Doppia Standard
Soggiorno di 1 notte - gennaio 2016
bad
none
Recensione del: 18 gennaio 2016

LEUNG - Hong Kong
Viaggiatori singoli
Doppia Standard
Soggiorno di 2 notti - gennaio 2016
hotel falling apart
Cheap
Check out time is suppose to be 12:00 noon but staff actually came up to the room at 11:30am and asked my friend to checkout! This is unbelievable! I know you guys are set to close down in May 2016 but this is just not an excuse you are still in business!!
Recensione del: 18 gennaio 2016

Reizel - Filippine
In famiglia (con figli piccoli)
Doppia Standard
Soggiorno di 6 notti - dicembre 2015
Not Good.
Near MTR Olympic Station
It is near Olympic Station but situated in a dirty street. It is actually beside a vegetable store and car repair shop that's why the outside street is always smelly and wet. The lobby staff/guard will not help you with your luggages. Room is too small. Shower heater is very difficult to adjust. No cable tv, all chinese channels. The place is not relaxing at all. We just do not have a choice since hotel rates are too high during the time of our visit (Dec 25-31). If you have other options better to book somewhere else.
Recensione del: 04 gennaio 2016

Clarence - Canada
In coppia
Camera per Famiglie
Soggiorno di 6 notti - dicembre 2015
Room too small and old building
Room too small and old building. Outside building is dirty with industrial shops and noisy. Shower hot water hard to adjust and no insulation on room wall. Noisy people talking very loud outside rooms and slamming door really hard. Complaint to reception but take no action. Reception is not very polite and talk loud. I will never stay at this hotel again. No restaurant inside hotel and to me it is not like a 2 stars hotel, look more like a motel.
Recensione del: 20 dicembre 2015

Tze - Malesia
In gruppo
Camera per Famiglie
Soggiorno di 1 notte - novembre 2015
a lot of restaurant nearby
location, price, service
Overall is fine
Recensione del: 01 dicembre 2015

Wanji - Malesia
In coppia
Doppia Standard
Soggiorno di 3 notti - novembre 2015
small yet comfort
clean,value for money n quite
3nights
Recensione del: 22 novembre 2015

LI - Cina
In gruppo
Doppia Standard
Soggiorno di 1 notte - novembre 2015
Location is not very good.
Relatively clean.
So so.
Recensione del: 17 novembre 2015

Tung - Australia
In coppia
Standard Doppia con Letti Separati
Soggiorno di 3 notti - ottobre 2015
Required a lot of fixing and repair.
Good location, staff are friendly. Unable to find the third good point.
Furniture need to be repair, walls and door required repaint and fixing.
Recensione del: 05 novembre 2015

RYAN - Hong Kong
Viaggiatori singoli
Doppia Standard
Soggiorno di 1 notte - novembre 2015
clean and tidy
clean and tidy, cost reasonable and staff are nice.
Recensione del: 03 novembre 2015

Chun - Hong Kong
In coppia
Doppia Standard
Soggiorno di 1 notte - ottobre 2015
Bad experience
Convenient location
Impolite staff Room was dirty
Recensione del: 13 ottobre 2015


1

Seleziona il tuo programma fedeltà

In cima alla pagina clicca su PointsMAX e vedrai molte compagnie aeree e programmi fedeltà fra cui scegliere.

2

Scegli una camera con punti

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Guadagna fino a 4900 punti

Tutte le camere adatte al programma ti faranno vedere i punti che potrai guadagnare con la prenotazione

3

Entra e guadagna punti!

  • Numero d’iscrizione al programma
  • Non soggiornerò in nessuna delle camere della prenotazione. Sto effettuando questa prenotazione per qualcun altro.

Inserisci il codice di appartenenza per il programma selezionato al momento della prenotazione. Dopo il check-out potrai guadagnare i punti indicati al momento della prenotazione. È davvero facile!

Inizia da qui e seleziona il tuo programma preferito: