Indietro a Info sull'Hotel

Recensioni dei clienti

Seleziona il Tipo di Viaggiatore
Buono



da 254 recensioni
  • Condizione dell'hotel/pulizia 7,2
  • Servizi e attrezzature 6,4
  • Posizione 6,6
  • Comfort della stanza 7,3
  • Qualità dello staff 7,3
  • Qualità-prezzo 7,7
  • Cibo/pasti 6,5
Ordina in base

Shira S. - Filippine
In gruppo
Soggiorno di 2 notti - novembre 2015
Nice room and good wifi
Wifi, room, lobby
Valleyfront Hotel airport transfer is expensive than fixed rate taxi. Only one ride going to Sto. Nino and lots of establish already in Fuente.
Recensione del: 19 novembre 2015

Ceferino C. - Singapore
In famiglia (con figli piccoli)
Soggiorno di 5 notti - ottobre 2015
Affordable
Value for money
Comfortable and convenient in terms of accessibility in tourist destination
Recensione del: 17 ottobre 2015

michele F. - Stati Uniti
In coppia
Soggiorno di 2 notti - ottobre 2015
fair
in and out easy, quiete, solated
Recensione del: 09 ottobre 2015

diony A. - Filippine
In coppia
Soggiorno di 3 notti - ottobre 2015
False advertisement
Food
This is not a 3 star hotel, it is a motel. The night we arrived, i feel like we are entering a different place because of the entrance. The room looks old and motel like setup. I feel insulted whenever we go out we are asked if we are cleared already. When we arrived after the tour, they will ask us if it is short time. If it was not paid via credit card and advance booking, i would have transferred to a better and real 3 star hotel.
Recensione del: 07 ottobre 2015

RETO S. - Liechtenstein
In coppia
Soggiorno di 3 notti - settembre 2015
Great budget hotel, good location
Price, nice location, great breakfast
Recensione del: 08 settembre 2015

Rick A. - Stati Uniti
Viaggiatori singoli
Soggiorno di 2 notti - agosto 2015
very nice hotel
staff, wifi, 24 hour food
this is very nice and clean hotel, staff is helpful, i cant give any complaints about this place
Recensione del: 06 settembre 2015

sanggyu R. - Corea del Sud
In coppia
Soggiorno di 10 notti - agosto 2015
Location, kidness, service all bad
Valleyfront Hotel
It is not hotel, love hotel.. Comapred with anotehr 3 stars hotel, service and staff were so poor.. Staff didn't even say good morning or simple greeting. Whenever i ask something like room service, all i could listen from them is No. Even I couldn't borrow a single of pen And they always asked me how many hours i stayed (because it's the hotel for short time) until i left there, i had to answer them
Recensione del: 25 agosto 2015

GEL M. - Filippine
In coppia
Soggiorno di 1 notte - agosto 2015
HOTEL UNDERRATED
the price
The room was not good, toilet was small, no toiletries
Recensione del: 19 agosto 2015

jorge M. - Spagna
Viaggiatori singoli
Soggiorno di 1 notte - luglio 2015
cockroaches... they are happy around
the flat tv
No windows... Some room old some ok... But the cockroaches are in all the places :)
Recensione del: 06 agosto 2015

Stephen D. - Stati Uniti
Viaggiatori singoli
Soggiorno di 1 notte - giugno 2015
Not what I was expecting
Having a restaurant, room refrigerator, wide-screen TV with cable
My overall impression of the hotel is good, but could have been better if they didn't try and bill me for the free complimentary breakfast advertised in their brochure. The staff told me I wasn't entitled to it being free because I booked the hotel room online. According to their brochure, if I came there without an advance reservation or payment, I would have gotten a cheaper Promo rate AND the free breakfast. This way, they get their money in advance PLUS they get to charge me a higher rate. The denial of the free breakfast just doesn't make sense. They should treat all their customers the same and not penalize those booking online. In the future, they should amend their online listing to include FREE BREAKFAST because other hotels I stayed at on my trip ALL included a complimentary breakfast, so that seems to be the norm these days in order for them to stay competitive within the industry.
Recensione del: 27 giugno 2015


1

Seleziona il tuo programma fedeltà

In cima alla pagina clicca su PointsMAX e vedrai molte compagnie aeree e programmi fedeltà fra cui scegliere.

2

Scegli una camera con punti

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Guadagna fino a 4900 punti

Tutte le camere adatte al programma ti faranno vedere i punti che potrai guadagnare con la prenotazione

3

Entra e guadagna punti!

  • Numero d’iscrizione al programma
  • Non soggiornerò presso l'hotel. Sto effettuando questa prenotazione per qualcun altro.

Inserisci il codice di appartenenza per il programma selezionato al momento della prenotazione. Dopo il check-out potrai guadagnare i punti indicati al momento della prenotazione. È davvero facile!

Inizia da qui e seleziona il tuo programma preferito: