Eccellente 8,3
sulla base di 88 recensioni

Recensioni dei clienti

Seleziona il Tipo di Viaggiatore
Eccellente



da 88 recensioni
  • Condizione della struttura/pulizia 8,5
  • Servizi e attrezzature 7,9
  • Posizione 9,2
  • Comfort della stanza 7,8
  • Qualità dello staff 8,3
  • Rapporto qualità/prezzo 7,7
  • Cibo/pasti 7,8
Ordina in base

HELEN - Regno Unito
In coppia
Classic
Soggiorno di 3 notti - maggio 2015
Berlin Bristol
Friendly staff, excellent location, Bristol bar
Perfect!!
Recensione del: 05 maggio 2015
Ti è stata utile questa recensione?

Thomas - Stati Uniti
Viaggiatori singoli
Classic
Soggiorno di 1 notte - marzo 2015
Great Hotel
Staff, Location, restaurants
Very Nice
Recensione del: 29 marzo 2015
Ti è stata utile questa recensione?

mikal - Norvegia
In coppia
Classic
Soggiorno di 1 notte - dicembre 2014
Kempinski Hotel Bristol
The worker, service
Recensione del: 04 gennaio 2015
Ti è stata utile questa recensione?

Peter - Paesi Bassi
In coppia
Classic
Soggiorno di 2 notti - ottobre 2014
Bad value for money
location location location
unsatisfactory! room was very small food - room service was very bad!!!! extra charges for WIFI -per divice!!! and parking E 28/night. will never stay here again!
Recensione del: 23 ottobre 2014
Ti è stata utile questa recensione?

Bruno - Russia
Viaggiatori singoli
Junior Suite
Soggiorno di 3 notti - agosto 2014
Great Hotel - Great Location - All perfect
Location, quality of room, service
Excellent stay, you need to make sure you ask a room in renovated area that is clearly up to Kempinski standards
Recensione del: 18 agosto 2014
Ti è stata utile questa recensione?

nettaya - Thailandia
In gruppo
Classic
Soggiorno di 2 notti - agosto 2014
Good Choice
Location Efficient Check-In good Concierge
Very Good
Recensione del: 17 agosto 2014
Ti è stata utile questa recensione?

Peter - Paesi Bassi
In coppia
Junior Suite
Soggiorno di 4 notti - giugno 2014
First not happy,
Location, service, staff.
If you book this hotel, make sure to ask for the newly renovated part of the hotel. The old part of the hotel is very disappointing, old furniture, smelly carpets, in short, run down. However, after complaining to the management, that the old part of the hotel is not of the Kempinski standard, they gave us a renovated room in the renovated section of the hotel, which was very nice and in line with the standard one expects from this hotel group.
Recensione del: 21 giugno 2014
Ti è stata utile questa recensione?

Francesco - Italia
Viaggiatori d'affari
Classic
Soggiorno di 2 notti - maggio 2014
friently staff, good location, cozy hotel
close to the airport, next to business centre, frienly staff, good breakfast
I've spent few night in this hotel, the staff was very friendly and always helpfull. Staff had broad range of language skills. Hotel rooms were clean even if the hotel does look a bit old, especially the moquette. The hotel is centrally located and close to main shopping area and business centre.
Recensione del: 17 maggio 2014
Ti è stata utile questa recensione?

Ken - Regno Unito
In coppia
Superior
Soggiorno di 3 notti - maggio 2014
Disappointing experience given brand reputation
Centrally located,large rooms,friendly staff
We had stayed at a Kempinski hotel in Delhi and were very impressed. The Berlin hotel however was disappointing by comparison . We were there 3 days and the service at breakfast time was consistently slow. Our Cappuccino was brought late ( 15minutes ) and cold. Omelette orders were also very late. The hotel had no free WiFi and the advice given by the concierge re purchasing museum tickets and the avoidance of queues was incorrect. You still had to queue along with those who had no ticket. The rooms were nice but,given the price, you would expect there to be be some conditioner and body lotion provided. Our " superior room had neither. It was booked as a birthday treat for my wife and unfortunately you get better service from a Premier Inn at a fraction of the cost. Given the strength of the brand disappointing is the best summary of the hotel. If they put some feedback forms in the rooms I am sure they could sort out the deficiencies relatively quickly.
Recensione del: 06 maggio 2014
Ti è stata utile questa recensione?

jad - Libano
Viaggiatori d'affari
Junior Suite
Soggiorno di 4 notti - aprile 2014
Very nice
Room
Great
Recensione del: 12 aprile 2014
Ti è stata utile questa recensione?


1

Seleziona il tuo programma fedeltà

In cima alla pagina clicca su PointsMAX e vedrai molte compagnie aeree e programmi fedeltà fra cui scegliere.

2

Scegli una camera con punti

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Guadagna fino a 4900 punti

Tutte le camere adatte al programma ti faranno vedere i punti che potrai guadagnare con la prenotazione

3

Entra e guadagna punti!

  • Numero d’iscrizione al programma
  • Non soggiornerò in nessuna delle camere della prenotazione. Sto effettuando questa prenotazione per qualcun altro.

Inserisci il codice di appartenenza per il programma selezionato al momento della prenotazione. Dopo il check-out potrai guadagnare i punti indicati al momento della prenotazione. È davvero facile!

Inizia da qui e seleziona il tuo programma preferito: